Meta, Threads’e reklam getiriyor ve 300 milyon kullanıcıya ulaşıyor

Meta Platforms Inc (NASDAQ:META)., Cuma günü Threads’e reklam entegrasyonunu içeren sınırlı bir erken test başlattığını duyurdu. Bu hamle, reklamverenleri hızla büyüyen kullanıcı tabanıyla buluşturmayı amaçlıyor. Test başlangıçta seçkin bir reklamveren grubuyla gerçekleştirilecek ve platform kullanıcıları arasında marka keşfini kolaylaştırmak için tasarlandı.
Meta’nın halka açık konuşmalar için özel olarak tasarlanmış en yeni sosyal uygulaması olan Threads, aylık 300 milyondan fazla aktif kullanıcıya ulaştı ve bu kullanıcıların önemli bir kısmı en az bir işletmeyi takip ediyor. Reklamların tanıtılmasının, işletmelere bu büyüyen toplulukla etkileşim kurma ve potansiyel müşterilerle bağlantılarını derinleştirme fırsatı sunması bekleniyor.
Teste katılan reklamverenler, mevcut görsel reklam kampanyalarını Ads Manager’da basit bir seçimle Threads’e kolayca genişletebilecek, bu da ek kaynak veya özgün yaratıcı içerik ihtiyacını ortadan kaldıracak. Reklamlar, Threads’in ana akışında görsel reklamlar olarak görünecek ve bu ilk aşamada kullanıcıların küçük bir yüzdesine gösterilecek.
Meta, reklamların kullanıcıların yeni işletmeleri ve sevdikleri içerikleri keşfetmelerine yardımcı olmadaki önemini vurguluyor. Şirket, Threads içindeki doğru içerik dengesini sağlamak için testi dikkatle izlemeyi planlıyor. Reklam sunumunda kişiselleştirme ve alaka düzeyi Meta için kilit odak noktaları olup, reklam beğenisini ve alaka düzeyini ölçmek için kullanıcı anketleri gibi önlemler uygulanıyor.
Tüketicilerin ve reklamverenlerin marka güvenliği ve uygunluğu konusundaki endişelerini gidermek için Meta, mevcut standartlarını ve kontrollerini Threads’e entegre ediyor. Kullanıcılar, görmek istemedikleri reklamları atlama, gizleme veya bildirme gibi reklam deneyimlerini yönetme imkanına sahip olacak. Ayrıca Meta, Threads’teki reklamlar için bir envanter filtresi test ediyor. Bu, reklamverenlerin reklamlarının yanında yer alan içeriğin hassasiyet seviyesini ayarlamalarına olanak tanıyan yapay zeka destekli bir marka uygunluk kontrolüdür. Bu filtre halihazırda Facebook ve Instagram Feed ve Reels’te 30’dan fazla dilde kullanılabilir durumda.
Meta’nın bir reklamın yanında hangi tür içeriğin gösterilebileceğini belirleyen Monetizasyon Politikaları da Threads’e uygulanacak. Meta’nın Topluluk Standartlarını ihlal eden içerikler reklam yerleşimine uygun olmayacak. Şirket, önümüzdeki aylarda üçüncü taraf doğrulama çözümleri ve ek dil desteği hakkında daha fazla ayrıntı paylaşmayı planlıyor.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.